Середа, 13.12.2017, 08:58:44
На головну Зворотній зв'язок Мапа сайту
Logo
Best Website Aviation Award
 
 
 
 

Про ґірокоптери


Рушійною силою для наших справ і прагнення до досконалості була, є і завжди буде пристрасть до польоту.

- Хіба повітря не є дуже небезпечним?, - запитала Вілбера Райта одна леді у 1903 році в Парижі.
- Що ви, мадам, - відповів він, - повітря є абсолютно безпечним.
Єдина небезпечна річ у польоті - це земля.
Невідомий автор

Керуючись цієї рушійною силою, створюючи та розвиваючи сучасну технологію, що пристосована для практичного застосування, інженери ретельно розробили літаючі пристрої, які можуть бути керовані пілотами.

І з'ясувалося: біль не від швидкості, а від раптової зупинки...

Ґіроплани (їх ще називають автожирами та ґірокоптерами) є найбільш безпечними конструкціями літальних машин, відомих людині.

Вони не застрягають без причини, вони просто так не кружляють, вони здатні сідати на швидкості 0 км/год, вони можуть впоратися з екстремальною погодою, яка, як правило, в цей час утримує на землі всі інші літальні апарати, що розроблені для розваг і відпочинку.

Літайте ґіропланами і Вам це сподобається!

Для доказів ми зібрали солідне досьє:)

Літайте ґіропланами, і зробіть самі собі розумовий, фізичний і емоційний виклик!

Винагородою стане фантастичне збагачення Вашого життєвого досвіду, огляд чудових краєвидів і досягнення мрії!

Ґіроплани були винайдені в 20-і роки минулого століття, ще за 20 років до винаходу гелікоптера.

Вони показали свою ефективність в перевезенні пошти на невеликі відстані, наприклад, в США, вільно приземляючись на дахах хмарочосів в Нью-Йорку або невеликих галявинах Білого Дому у Вашинґтоні.

Основною відмінністю між гелікоптерами і ґіропланами є те, що його несучий ґвинт обертається не мотором, а потоком повітря, що набігає під час польоту. Вертолітний несучий ґвинт використовується, щоб змусити повітря йти вниз, тим самим він утримує корпус при його обертанні, а у ґіроплана лопаті створюють підіймальну силу за рахунок проходження під ними повітря на зразок фіксованих крил літака; потік, що рухається до низу, є відсутній. Тому має бути вітер або ж літальний апарат повинен рухатися вперед, щоб утримувати обертання лопатей. В разі відмови двигуна на гелікоптері пілот повинен швидко змінити кут лопатей несучого ґвинта, щоб перемкнути машину у режим авторотації та зробити ковзаючу посадку. При цьому кут має бути досить крутим через велику вагу гелікоптеру в порівнянні з ґіропланом. Ґіроплан при втраті швидкості починає знижуватися. При відмові мотору ґіроплан не паде, замість цього він опускається, планує, використовуючи ефект авторотації. Пілот може в повній мірі керувати напрямком зниження, використовуючи всі системи управління ґірокоптером. При посадці ґіроплану не потрібно посадкова смуга, його можна посадити без найменшого пробігу по землі, що теж важливо для безпеки польоту, особливо при вимушеній посадці в незнайомому місці.
Ще переваги: відносно широкий огляд і набагато менша, ніж у гелікоптерах, вібрація, що робить їх дуже зручними для аерофотознімань, відеозйомок та спостереження.
Швидкість ґіроплана є порівнянною зі швидкістю легкого гелікоптера і трохи поступається легкому літаку. За економічністю вони перевершують гелікоптери, і можуть порівнюватися з легкими літаками. Базові ґіроплани літають зі швидкістю до 185 км/год (рекорд 207,7 км/год), а витрата палива складає 15 л/год при швидкості 140 км/год. Таким чином, за швидкостю та економічністю ґірокоптер нагадує автомобіль, з тією різницею, що не застрягає в затичках.
Друга основна відмінність між ґіропланами та гелікоптерами - це їх вартість. При 90% можливостей гелікоптера вартість ґіроплана становить 30%! Практично, це найдешевші літальні апарати.
Наша компанія є уповноваженим імпортером та дистриб'ютором моделей ґіропланів AutoGyro MTOsport, Calidus 09 і Cavalon в Україні, Словакії, Молдові. Розроблені для 21 сторіччя ці пристрої виявилися саме тим рішенням, на яке чекали десятиліттями. Це комбінація чотиритактної потужності, дивовижної продуктивності, надійності виробника, що безумовно сприяє поступовому переходу ґіропланів, до яких поки що виявляється в основному інтерес з простої цікавості, до рівня одного з основних напрямків світової авіації.
Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×

Система Orphus